Nietrafiony prezent? Pewnie nie jeden. Co z nim zrobić i jakie są rozwiązania znajdziecie poniżej:
Okres poświąteczny to czas wyprzedaży, szaleństwo zakupów a także ogromna ilość zwrotów/wymiany nietrafionych prezentów.
Zasady:
Prezent zakupiony online – możemy zwrócić zawsze i mamy na to 14 dni od momentu odebrania przesyłki, bez podania przyczyny. Jeśli sprzedawca pominął fakt poinformowania konsumenta o tym prawie np. w regulaminie, okres wydłuża się do roku czasu. Zwrot pieniędzy odbywa się w taki sam sposób jak płatność i i sprzedawca na zwrot pieniędzy ma również 14 dni.
Wyjątek: produkty o krótkim terminie przydatności do spożycia, produkty personalizowane, otwarte bądź usługi z zakresu hotelarskiego, gastronomicznego oraz towarów związanych z rozrywką np. bilet na koncert.
Prezent kupiony stacjonarnie – tylko od polityki sklepu zależy czy towar zostanie przyjęty, wymieniony bądź zwrócony i w jakiej formie np. zwrot na bon podarunkowy.
Oczywistym jest, że towar nie powinien mieć śladów użytkowania!